landing-page-villaem
award-copy

PROMOSI EXTRAVAGANZA SEMPENA AIDILADHA 2018

TIADA PROCESSING FEE RM200 SEMPENA AIDILADHA YANG BAKAL TIBA!!

RAJA YUSAINI 012 7819907

AYU 011 320 88344

Berita baik untuk anda yang sedang mencari Penapis Air Coway Villaem

Jangan Biarkan tragedi berulang setiap tahun! Tetamu datang beraya, air panas tak sempat sediakan sebab ramai orang datang. Jom selesaikan masalah ni dengan...

...  bibik yang diterbangkan khas dari Korea ini! Hanya dengan hujung jari, air panas, air sejuk, air suam semuanya tersedia.

"Alhamdulillah, dah servis dah pun penapis air Coway Villaem ni. Memang menyenangkan dan tiada keraguan bila minum air Coway ni"
Sabariah Amin - Semenyih
Screenshot_20170102-010437_1
free gift penapis air coway
"Raja, kalau nak pasang kat Johor boleh ke? Mak aku suka sangat model penapis air coway yang ni"

Liyana Hasim - Tanjung Malim, Perak

penapis air villaem
" Ni baru betoi, air bersih jernih baru sedap minum! Nak air panas, air sejuk semua di hujung jari. Senang tak payah nak buang masa dah kat dapur."

Miera Zaman - Seri Kembangan, Selangor

screenshot_2016-09-10-17-33-59
"Memang berhantu! Hari hari nak minum air je. Kadang kadang satu dua botol boleh habis, kalau tak dulu satu botol pon susah nak habis!"

Faiqah Rosly - Johor Bahru

screenshot_2016-09-25-22-31-53
"Customer Service yang bagus. Ni merupakan servis kedua dia di rumah saya. Servis technician yang very good and well trained."

Shahrizal Ikhmar - Kundang, Selangor

picsart_11-13-07-23-38
"Alhamdulillah, dah setahun lebih pakai penapis air Coway Villaem ni. Service tak pernah miss! TQ Raja Yusaini. #happyhealthycoway"

Sabariah Amin - Semenyih, Selangor

picsart_10-21-09-21-50
"Sebelum balik KL, pekena air segarrr dari Coway. Terbaik penapis air Coway ni, lembut je rasa dia."

Ain Idris - Siputeh, Perak

fb_img_1474813849274
"Hihi, Alhamdulillah, mudah kerja akak. Nak masak nasi, nak basuh sayur memang sangat senang dah lepas pasang penapis air coway ni."

Siti Hajar - Sungai Buloh, Selangor

1464072429596_1
"Penapis air coway jugalah yang terbaikk! Ada servis, penukaran penapis dan alat ganti lagi."

Abu - Kuala Lumpur

picsart_11-14-03-32-03

Kami yakin, anda semestinya sudah tahu dan biasa dengar tentang pakej promosi sewa beli penapis air coway serta kelebihan produk kami, betul?
 
Nah, sekarang anda mesti tercari-cari Ejen Coway yang terbaik, boleh dipercayai dan semestinya yang BERTANGGUNGJAWAB untuk uruskan pesanan dan pemasangan  penapis air coway Villaem anda betul tak? Hehe.

Tahniah! Anda berada di tempat yang BETUL! Dan anda selangkah sahaja lagi untuk mendapatkan khidmat bibik Korea yang eksklusif ini!

KLIK <> untuk dapatkan satu unit model penapis air coway anda

LIMA (5) Manfaat Yang Anda Terpaksa Terima Dari Pembelian Penapis Air Coway Villaem Ialah

PEMASANGAN dan PENGHANTARAN PERCUMA PENAPIS AIR COWAY Ke SELURUH MALAYSIA, Bernilai Lebih RM200

Servis berkala dua bulan sekali SEPANJANG PAKEJ LENGKAP PEMBELIAN PENAPIS AIR COWAY, Bernilai Lebih RM250 Per Visit

Penukaran Filter Penapis Air Coway Berkala Setiap ENAM (6) Bulan Sekali TANPA CAJ, Bernilai Lebih RM400 Per Visit

Penapis Air Coway Villaem Yang Baru dan FRESH Dari Kilang Coway Di Yugu, Korea, Bernilai Lebih RM3000

WARANTI PENUH PRODUK Sepanjang Tempoh Pakej Lengkap Sewa Beli Penapis Air Coway, Harga: PRICELESS

Siapa kami... Bagaimana kami boleh bantu anda mendapatkan penapis air coway villaem yang Halal lagi suci ini

Raja Yusaini (525624) dan Siti Nuur Hidayu (524793) merupakan ejen Coway yang sah dan telah berkecimpung dalam bidang jurujual produk Coway lebih dua tahun.

Kami berdua merupakan ejen Coway sepenuh masa dan telah berkhidmat dalam Coway sejak dari Mac 2015 sehingga kini.

Setakat ini, kami telah membantu lebih 300 buah keluarga untuk mendapatkan sumber air yang bersih dan selamat digunakan seharian.

InsyaAllah dengan sedikit pengalaman yang ada ini, kami dapat memberikan kepuasan tahap maksima kepada semua client client kami.

"Saya guna tiga produk Coway dekat rumah. Penapis udara coway 2 unit, penapis air coway villaem 1 unit. Senang ada Coway dekat rumah ni, terjamin air yang minum tu bersih, udara pon best je."

Jaafar Onn - Kuala Lumpur

11831710_10203334209674574_6936142008728109314_n

Kami bukanlah doktor pakar untuk mengesahkan produk kami dapat mengubati penyakit. Cuma ada secebis pengalaman menguruskan klien yang amat berpuas hati dengan servis dan produk penapis air Coway ini. InsyaAllah, jika anda berminat untuk mencuba, klik butang di bawah ni 


↓↓↓↓

Ok, Saya berminat untuk Penapis Air Coway, Villaem ni. Ada bayaran permulaan tak?

Ya, ada tuan/puan. Untuk setiap pembelian produk Coway, ianya termasuk dengan pembayaran permulaan iaitu:

1. Registration Fee: Rm200.00

2. 1 Month Advance Rental: Rm118.00
TOTAL BAYARAN PERMULAAN RM318.00


NOTA PENTING!

Jika anda berurusan dengan ejen yang menyatakan tidak perlu membuat pembayaran apa apa, AWAS! Kerana kemungkinan besar anda berurusan dengan penipu. Kerana semua produk Coway PASTI termasuk sekali bayaran permulaan, alaa macam beli kereta, orang kata downpayment. Jangan kerana terpengaruh dengan helah tanpa perlu membuat apa apa bayaran kita terus terpedaya, kerana manusia spesies macam ni hanya menyusahkan ejen ejen lain untuk mencari rezeki yang HALAL dan diberkati.

Boleh Diskaun Lagi Tak?
Boleh Bang, Kak.
KALI NI COWAY WAIVE TERUS REGISTRATION FEE RM200!! BERMAKSUD ABANG DAN AKAK BAYAR 1 BULAN ADVANCE SAHAJA!!

Haa ADA LAGI!

Jika DUA ORANG dari 5 nama tadi turut membuat pembelian produk Coway dengan kami (dalam masa 30 hari dari tarikh oder tuan/puan), Coway akan BELANJA tuan puan satu unit thermosk flask yang bernilai RM2++

 NOTA PENTING!

Jika anda berurusan dengan ejen yang menyatakan tidak perlu membuat pembayaran apa apa, AWAS! Kerana kemungkinan besar anda berurusan dengan penipu. Kerana semua produk Coway PASTI termasuk sekali bayaran permulaan, alaa macam beli kereta, orang kata downpayment. Jangan kerana terpengaruh dengan helah tanpa perlu membuat apa apa bayaran kita terus terpedaya, kerana manusia spesies macam ni hanya menyusahkan ejen ejen lain untuk mencari rezeki yang HALAL dan diberkati.

FREE SATU UNIT THERMOS FLASK LIMITED EDITION!

Untuk pengetahuan, thermos flask ini worth RM2++ jika di beli di luar, WOW!