Nak Pakai Coway Tapi Laki Tak Bagi? Guna Cara Ini

Ramai kan geng geng bini terhebat kat sini yang nak sangat beli penapis air tapi husben tak bagi? Bukan nak high demand, tapi pada zaman sekarang penapis air adalah keperluan. Matlamat utamanya adalah untuk membekalkan air bersih yang selamat untuk diminum dan yang paling penting, meringankan beban kerja rumah. Tambah pula buat wanita yang bekerjaya dan punyai anak yang masih menyusu botol.

Tapi cik abang kata :

“alaa, bukan lama mana pun jerang air tu. Masak air cara biasa ja sudah. Jimat”

Hmm, apa kata CABAR suami masak air untuk sehari. Sehari je! Jangan langsung tolong dia. Tak payah lebih lebih. Kaum Adam ni selalu nampak masalah kita as kaum Hawa remeh kan. Kami berani potong jari tak sampai sehari suami serender!

E